Ako schudnut po porode pri kojeni 24 kg

Začiatok cvičenia: 7.12.2015

Koniec: 18.3.2016 

Strava: predtým bolo stravovanie plné sacharidov a sladkostí, čo sa upravilo a zaradili sme väčšie množstvo bielkovín a zdravých tukov

Tréning: tréningy boli funkčného a dynamického charakteru, čo pomáhalo pri rýchlejšom spaľovaní tukov. Keďže klientka počas tréningov kojila, museli sme kojenie a cvičenie skĺbiť. 

Zdravotné obmedzenia: žiadne

Schudla: 24kg, 18cm z obvodu hrudníka, 18cm z obvodu pása, 15cm z obvodu bokov

Kristínka si povedala „DOSŤ", keď videla svoju fotku. Rozhodla sa urobiť vážne rozhodnutie aj napriek tomu, že je mamou troch malých detí a voľný čas je veľmi vzácny. Tento krok priniesol úžasné výsledky . Kristínka sa zbavila 24kíl ! Čítajte a dostanete odpoveď na otázku ako schudnut po porode pri kojeni.

Prezradime tajomstvo ako schudnut po porode pri kojeni.

Radoslav Cabúk
Radoslav Cabúk

sa pýta

Kristína Stredňáková
Kristína Stredňáková

odpovedá

Prečo si sa rozhodla cvičiť?

„ Bolo to kvôli fotke, na ktorej som sa videla. Zistila som, že toto je už cez a nechcela som tak už vyzerať. Zhruba v tom období ma oslovila švagriná, aby sme šli cvičiť."

Akú si mala postavu predtým?

Nikdy som nebola úplne štíhla, ale taká, ako po treťom tehotenstve, som nebola nikdy. Stále som mala okolo 75kg, ale toto už bolo veľa."

Prečo práve Realfit?

„ Vyslovene kvôli ponuke, ktorú mali pre páry a bolo možné cvičiť vo dvojici. Nezisťovali sme si žiadne referencie na trénerov. Povedali sme si, že to skúsime. Ak sa nám to bude páčiť zostaneme, a ak nie, šli by sme preč."

Aké bolo prvé stretnutie na diagnostike?

„ Diagnostiku sme mali s Jankom Kopaničákom. Boli sme tak trochu zvedavé a z bežnej dvadsať minútovej diagnostiky sa stala viac než hodinová debata,  pretože sme sa na všetko vypytovali  :-)"

Jedálniček bol veľkou zmenou?

„ Jáj, najprv som si odfúkla, že: „ Pane bože" 🙂  Tešila som sa, že môžem jesť prílohy, ovocie, ale ja som to bohužiaľ zle pochopila. Potom mi vysvetlili, že práve toto všetko nemôžem jesť 🙂 .... ale nie je až taký strašný. Dá sa."

Aká bola reakcia organizmu na redukciu sacharidov?

„ Bola veľmi veľká, jeden deň som sa cítila tak, ako keby som mala absťák. Bolo mi zle, chcelo sa mi zvracať, bolela ma hlava. Ešte dva dni potom, som sa cítila divne. Ďalšie dni už nastala zmena a všetko bolo v poriadku."

Zmenilo sa v tvojom stravovaní niečo, na základe jedálnička?

„ Určite, je to pre mňa zmena životného štýlu. Fungujem tak už 3 mesiace, taktiež deti a aj manžel. Zvykli si na takéto stravovanie a nemienim sa už vrátiť k predchádzajúcim návykom. Deťom sa takmer úplne zredukovali sladkosti a to ma najviac teší. Celé to vnímam veľmi pozitívne."

Čo bolo na tréningu najťažšie?

„ Najťažšie bolo vydržať. Najprv som si myslela, že tréningy sú jednou z najťažších vecí. Prísť na tréning a odcvičiť cviky, no neskôr som zistila, že ťažšie je dodržiavanie stravy. Je pravda, že prvý tréning bol pre mňa čistá smrť,  pričom Aďa Petrovičová, naša trénerka nám povedala, že to bol iba „lajt" tréning. Odstupom času je už v poriadku aj zvládanie tréningov a aj dodržiavanie stravy."

Ty si počas cvičenia kojila malého syna. Aký to malo vplyv na kvalitu mlieka?

„ Áno, kojila som 8-mesačného syna. Vraví sa, že cvičením sa môže zmeniť kvalita mlieka a ženy majú strach, ale nie je to tak. Syn neodmietal mlieko a ja som chudla počas kojenia. Môžem povedať, že nespozorovala som žiadnu zmenu na kvalite mlieka. Takže tie, čo sa bojíte, nemusíte mať strach. Môžete začať cvičiť. Cvičenie počas kojenia vám neublíži."

Zmenilo sa niečo po zdravotnej stránke, že si schudla 24 kg?

„ Samozrejme, nemám problém ísť kdekoľvek. Aby som začala naozaj od začiatku .... vážila som 113,6 kg a mala som problém sadnúť si k synovi na zem a nakloniť sa k nemu,  alebo mu niečo podať.  Už toto bolo pre mňa veľmi ťažké,  teraz už nie. Zlepšila sa mi mobilita a kondička."

Videla si v cvičení aj nejaké negatíva?

„ Nie, žiadne. Bolo to moje najlepšie rozhodnutie."

Ako si prispôsobila tréning rodine, nakoľko máš 3 malé deti?

„ Aďa si zo začiatku myslela, že my dve so švagrinou  nevydržíme spolu cvičiť.  Ak to tak zhrniem, tak za 3 mesiace sme neboli cvičiť dvakrát, ale nie žeby sme sa nedohodli s Aďou. Nedohodli sme sa my dve so švagrinou. Vždy sme si naplánovali stráženie detí s mamou a podľa toho aj tréningy."

Okolie vás podporovalo vo vašom rozhodnutí?

„Celá rodina bola super, áno podporovali ma."

Čo vraveli známi na tak viditeľnú zmenu?

„ Takí ľudia, ktorí ma nevideli každý deň, ako susedia, prišli ku mne : „Ty si schudla!" Aj moja babka,  poloslepá a polohluchá,  mi vraví : „ Ty si schudla!" :-)"

Si rada, že si sa rozhodla pre cvičenie s trénerom?

„ Samozrejme, jednoznačne s trénerom. Ja osobne by som nevedela, čo mám cvičiť, ako cvičiť, ako používať stroje. Tréner je taký hnací motor, povie „ tak", tak sa musí cvičiť."

Kedy si na sebe spozorovala maximálnu motiváciu pre cvičenie?

„ Bolo to asi 1. mesiac, keď som schudla 8 kg a vošla sa do menších nohavíc. Samozrejme, že ma to stále drží. 🙂 "

Čo by si odporúčala tým, ktorí chcú cvičiť, ale ešte nie sú rozhodnutí?

„ Začať hneď, ako im to napadne. Rezervovať si termín, pretože ak budú už termín mať, je to záväzné a musia sa tam dostaviť.  My sme mali diagnostiku 7.decembra a riešili sme, či cvičiť pred Vianocami, alebo až po Vianociach. Nakoniec sme sa rozhodli pred a sme rady."

Teší nás, že sa Kristínke darí a pracuje na ďalších viditeľných výsledkoch a lepšej kondícii. Držíme jej prsty