Peter Andrejko

S Peťom sme sa zoznámili keď mal 13 rokov. Prišiel k nám aj so svojou mamou a požiadavkou na zmenu postavy – chcel schudnúť. 

Bol to nesmelý chlapec s miernou nadváhou.
Začali sme upravovať jeho stravovanie, ale iba spôsobom doporučení, aby nemal pocit obmedzovania a príkazov hneď od začiatku v takom mladom veku. 
Postupne sme pridávali tréningové procesy formou funkčných tréningov. Keďže bol v období prudkého rastu a dospievania, Peťo vyrástol, zoštíhlel a prestalo byť jeho prioritou chudnutie ale vyformovanie postavy a nárast svalovej hmoty s čo najnižším množstvom tuku.
Peťo mal výhodu, že ho mama zverila do rúk profesionálneho osobného trénera – Radoslava Cabúka. Začali sme v tréningovom procese hlavne spevňovať jeho telo, svaly, kĺby, pretože bol veľmi flexibilný. 
Veľký dôraz sme kládli na prevedenie cvikov (technike, na ktorej stále pracujeme), aby sme precvičili tie svalové skupiny, na ktoré sme sa zamerali a eliminovali prípadné zranenia. 
Všetky cvičenia boli koncipované s prihliadnutím na jeho vek a s ním spojené špecifiká ako rast a vývoj kostry a svalového aparátu. 
Základom bolo vykonávať cviky a používať váhy, ktoré nevytvárali neprimeraný tlak na chrbticu, ktorá je ešte vo vývoji. Po zvládnutí základov a naučení sa základnej techniky, Peťo zosilnel a dokázal používať vyššie ale stále primerané závažie so správnou technikou. 
Pridaním správneho stravovania a nadšenia, ktorého má Peťo v sebe až až, keďže vidí, že jeho snaha prináša výsledky, sme sa dopracovali k následným fotografiám.



Chcete aj vy chudnutie pre deti ?

Kliknite na tlačitko a objednajte im osobného trénera.
 


Doporučenie rodičom:

 Veľa mladých „tínedžerov“ najmä chlapcov chce začať cvičiť lebo sú motivovaní obrázkami vypracovaných kulturistov z časopisov. Všetci chcú byť veľkí a silní ako oni. Tento vek je výborný na štart, ktorý je prvým predpokladom na vybudovanie trvalej lásky k športu a v neposlednom rade to pôsobí ako výborný psychologický vplyv – veď o to ide, žiaden počítač, ale spoločnosť a šport! S cvičením môžu začať od 13 teho roku. 
Je veľmi dôležité, aby cvičili správne, pretože veľmi často vidím ako takýto chlapci dvíhajú neprimerané záťaže bez správnej techniky vykonávania cvikov. Takýmto spôsobom môže ľahko prísť k zraneniam, čo je v období vývoja veľmi problematické. 
Zaplaťte im osobného trénera, ktorý dohliadne na správnosť prevedenia cvikov, primeranosť váh aj intenzity cvičenia. Vaše deti sa naučia disciplíne, keďže budú pravidelne chodiť na tréningy a počúvať rady a doporučenia trénera, čiže rešpektu voči autorite. 
Budú vyzerať a cítiť sa lepšie a zároveň výrazne znížite riziko zranenia a privodenia si trvalých následkov. Mám kopec známych, ktorí trpia na „mladícke nerozvážnosti“ pri športe!