Igor Sedlák - formovanie postavy

Prinášam Vám premenu môjho klienta Igora. Spolupráca s Igorom začala náhodne. 
Pred časom sme sa s Igorom rozprávali o cvičení a strave. Igor už mal nejaké skúsenosti a snažil sa zisťovať si nové informácie, aby jeho strava a tréning mu prinášali stále zlepšenia. 
Bol máj a Igor mal záujem počas leta spraviť životnú premenu. Raz, keď jeho priateľka (moja klientka) neprišla na tréning, sa Igor rozhodol, že si vyskúša jeden tréning so mnou on. Igor sa potreboval zase posunúť vpred, chcel niekoho kto vylepší jeho tréning a zároveň ho bude motivovať aby napredoval a išiel na maximum.
 
Po tomto tréningu bol Igor natoľko spokojný, že sme si určili cieľ a začali spoluprácu.

Chcete si aj vy vyformovať postavu ako Igor?

Kliknite na tlačitko a objednajte si osobného trénera.
 

Igora som najprv odvážil a pomeral aby sme vedeli na čom sme. Prebrali sme si stravu. Igor ma milo prekvapil, jeho strava bola v základe dobre zostavená, jedol len kvalitné bielkoviny a pomalé sacharidy, pričom zaradzoval aj zdravé tuky. Stačilo preto len správne nastaviť príjem sacharidov a ich cyklovanie. Dohodli sme sa, že bude brať len základne doplnky výživy ako sú BCAA, proteínový nápoj, spaľovač, vitamíny a minerály. 
Trénovali sme 4-5krát týždenne podľa toho ako to Igorovi dovoľovalo pracovné vyťaženie a ako jeho telo stíhalo regenerovať. Tréningy boli väčšinou 45 minútové veľmi intenzívne, pričom sme telo mali rozdelené do 4 dní. Takto to vyzeralo prvé dva mesiace.
 
               
Po 8 týždnoch si telo prirodzene začalo zvykať na príjem sacharidov, intenzitu tréningov ako aj používanie super série. Preto som Igorovi ubral sacharidy o 30%. 
 
Pozn: 
Na začiatku som rátal s tým, že to budem musieť urobiť, preto som mu na začiatku nastavil také množstvo sacharidov, aby chudol ale zároveň aby som neskôr ešte mal z čoho uberať.
 
Zaradili sme, krátke 20 minútové kardio miernej intenzity po tréningu ak to bolo možné, (Igor väčšinou trénoval o 20:00 večer kvôli veľkej pracovnej vyťaženosti) alebo si dal 30-40minutové kardio ráno. Tréning sa ešte zintenzívnil pridaním troj sérii a zhadzovaných sérií. Igor sa veľmi rýchlo zlepšoval, podarilo sa mu výrazne zlepšiť prsné svaly, ktorým chýbala hmota najmä v strede hrudníka. Zaznamenal velký pokrok na celom tele, ukázali sa mu detaily, obrysy svalov, vyprúžkovanie a žily, ktoré sú znakom kvality a nízkeho percenta tuku. Správnym cvičením brušných svalov sme dosiali ich hĺbku a výraznosť.
 
               
Igor je príkladom a inšpiráciou pre ostatných, ktorí tvrdia, že sa to nedá alebo na to nemajú čas. Igor posilňuje celkovo 1,5 roka. Ráno o 6:00 vstával, aby si navaril a zbalil jedlo na celý deň strávený v práci. Chodil cvičiť o ôsmej večer, lebo skôr nestíhal. Večer o pol desiatej si ešte varil večeru a robil prípravu na ráno. Je príkladom, že keď sa chce, všetko sa dá. 
Ja mu ďakujem, že som mal tu česť s ním spolupracovať, blahoželám k dosiahnutým výsledkom a keďže naša spolupráca nekončí verím, že dosiahneme ešte veľa takýchto alebo aj lepších úspechov.